Vrácení a reklamace

Je nám líto, že nejsi spokojen s produktem Shadow Label. Pro usnadnění a lepší orientaci v obchodních podmínkách jsme vybrali nejdůležitější body, díky kterým pro tebe vrácení bude snazší.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ 

Přišel ti náš produkt a zkrátka nesplnil tvoje očekávání? Nemusíš se bát, můžeš nám ho do 14 dnů vrátit a my ti obratem pošleme peníze zpět. 

Postup pro vrácení:

Nepoužité a nepoškozené zboží vlož do obalu, ve kterém ti přišlo.Produkt s obalem vlož do krabice spolu s fakturou a vyplněným formulářem "Odstoupení od kupní smlouvy"Zásilku odešli na naši adresu.

K-COMBO s.r.o., Okružní 709, 370 01 České Budějovice

Pozor! Zboží neposílej na dobírku ani jako balík na poštu. Naším doporučením je doporučené odeslání s pojištěním na částku výše zásilky.   

Jakmile nám tvoje vrácená zásilka dorazí, informujeme tě o vyhodnocení přijetí. Pokud je zboží nepoškozené, nenošené, schopné dalšího prodeje a bez jakéhokoliv znehodnocení, peníze zašleme na tvůj bankovní účet během následujících 14 dnů.

Formulář "Odstoupení od kupní smlouvy" si stáhni ZDE

Kompletní "Obchodní podmínky" si přečti ZDE

Reklamace

V případě, že je na našem produktu vada, které jsme si nevšimli, batoh ti bez problému vyměníme nebo ti vrátíme peníze zpět na účet.   

Postup pro reklamaci:

Spoj se s námi skrze e-mail hello@shadowlabel.comnebo chat.Popiš nám závadu nebo zašli fotografie produktu. Budeš tak mít jistotu, že je vada důvodem k úspěšné reklamaci a ušetříš svůj čas.Vadné zboží vlož do igelitového obalu a krabice spolu s fakturou a Reklamačním protokolem.Zásilku odešli na naši adresu. 

Měj, prosím, na paměti, že se záruka nevztahuje na poškození běžným opotřebením, nadměrným používáním nebo nevhodným ošetřením výrobku. Zároveň je třeba, aby se reklamace řešila bez odkladu, aby nedošlo k prodlení.

"Reklamační protokol" k vyplnění si stáhni ZDE

Kompletní "Reklamační řád" si přečti ZDE